Monikanavainen markkinointi

Julkaistu 27.01.2014

MARK ADA-aamu tiistaina 11.2.2014 klo 8.00-10.00
Markkinointi-instituutti, Töölöntullinkatu 6, Helsinki

City Digital on netissä, mutta miksi ne tekevät taas City-lehteä... ja tapahtumia?
Brändin rakentaminen vaatii monikanavaisuutta. Brändillä pitää olla vahva presenssi ostetuissa medioissa ja omissa medioissa. Kamppisluonteisesta tekemisestä jatkuvan tekemisen malliin.

Brändäys on opettamista monikanavaisesti
Ihmiset ovat erilaisia oppijoita: toinen oppii videolla, toinen oppii lukemalla, kolmas interaktiivisuudella, neljäs haluaa hivelöidä pädiltä, viides kännykältä, kuudes haluaa lukea isolta ruudulta, seitsemännelle järjestetään tapahtuma, kahdeksannelle opetetaan radion kautta, yhdeksännelle järjestetään seminaari ja kymmenennelle lähetetään kotiin City-lehden printti.

Case adidas: Miten adidas kohtaa urbaanin aktiivisen ihmisen?

Esiintyjänä on Ilkka Lavas, Entrepreneur, Publisher
City Digital Ltd, Vivas Media Ltd

MARK ADA-aamu on maksuton jäsentilaisuus, mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen

 

Tilaisuuden järjestää MARK Digitaalisen markkinoinnin ryhmä

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.