Miten käytän sosiaalista mediaa tapahtumassa?

Julkaistu 21.10.2014

Perjantai 12.12.2014 klo 8:30–11:00 MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki

Tapahtumatohtori® kouluttaa. MARK Tehoaamussa on tiedossa vinkkejä ja ideoita sosiaalisen median käytöstä tapahtumissa - miten käyttää ja milloin käyttää tukemaan tapahtuman onnistumista.

Koulutuksessa käsitellään seuraavia kokonaisuuksia:
* Tapahtuman markkinointisuunnitelma ja sosiaalinen media osana suunnitelmaa
* Miksi ja milloin käyttää sosiaalista mediaa osana tapahtumaa
* Sosiaalisen median välineet tapahtuman elinkaarella
* Esimerkkejä ja ideoita Facebookin, Twitterin, Blogien, Instagramin, Pinterestin ja Youtuben käytöstä tapahtumissa. Miten näitä välineitä hyödynnetään tapahtumissa?

Kouluttajana on Helena Vallo, Faustus Oy
Helena on ekonomi, pedagogi ja näyttötutkintomestari. Hän on kirjoittanut kaksi tapahtumamarkkinointiin liittyvää kirjaa "Tapahtuma on tilaisuus" sekä "Isännyyden ihanuus". Helena kouluttaa, konsultoi ja arvioi tapahtumia ja toimii tapahtumakilpailu Evento Awardsin tuomaristossa. Aiemmin hän toimi markkinoinnin johtotehtävissä it- ja vakuutustoimialoilla.
Tapahtumatohtorina® Helena kommentoi, antaa vinkkejä ja ideoita tapahtumiin liittyen twiitaten sekä omilla www.facebook.com/faustusOy -sivuilla. Helena uskoo sosiokonstruktiiviseen oppimiskäsitykseen, joten koulutukset ovat vuorovaikutteisia.

MARK Tehoaamu on tarkoitettu jokaiselle, joka ei vielä ole kokeillut sosiaalisen median käyttöä osana tapahtumaa.

Osallistumismaksu
- MARK:in jäseniltä 75 € + alv
- muilta 150 € + alv
Osallistumaksuun kuuluu seminaariohjelman lisäksi aamukahvitarjoilu.

Ilmoittaudu 1.12.2015 mennessä.


Tilaisuuden järjestäjä on MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.