Miksi tekstinsuunnittelija opiskelee markkinointia?

Julkaistu 01.12.2015

Markkinointi-instituutin opiskelijabloggaaja Antti Voutilainen kirjoittaa opinnoistaan Tekstisuunnittelijan tutkinnossa.

Miksi aiemmat bloggaukseni ovat käsitelleet markkinoinnin teemoja, vaikka koulutuksen nimi tosiaan on Tekstisuunnittelijan tutkinto? Tähän mennessä koulutuspäivien teemat ovat tosiaan olleet puhtaasti markkinoinnissa. Koulutuksen alussa hetken aikaa sitä itsekin hämmästelin, mutta asia valkeni nopeasti.

Tehdäkseen hyvä jälkeä tekstinsuunnittelijana tulee ymmärtää markkinointiviestinnän prosesseja ja kokonaisuutta. Tekstiä varmasti voi suunnitella ja toteuttaa ymmärtämättäkin , mutta siitä tuskin mairittelevia tuloksia tulee. Lue koko artikkeli

 

 

 

 

 

 

 

 

Copywriterin tai tekstisuunnittelijan työ haaveena?
Tekstisuunnittelijan tutkinnossa paitsi kehität copywriting-taitojasi myös yhdistät kirjoitustaitosi osaksi tuloksellista markkinointiviestinnän suunnittelua. Ilmoittaudu 8.1.2016 alkavaan koulutukseen täällä >>

 

Tilaa uutiskirje ja osallistu arvontaan!
Uutiskirjeen tilaajana saat tietoa työelämän ilmiöistä ja aikuiskoulutuksesta sekä pysyt ajan tasalla siitä, millaista osaamista nyt vaaditaan. Voit lisäksi valita alat, joiden koulutus sinua erityisesti kiinnostaa. Tilaajiksi liittyneet osallistuvat 2000 € koulutuslahjakortin ja hotelliyön arvontaan. Tilaa uutiskirje >>

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.