Mikä mainonta jää kuluttajan mieleen?

Julkaistu 08.11.2016

Minkä mainonta jää kuluttajan mieleen? Mitkä mainosvälineet nousevat kärkeen?

MARK Forum torstaina 24.11.2016 klo 8.30-11.00
MARK toimisto, Fabiaininkatu 4, Helsinki

Mainonnan spontaani muistaminen -tutkimus 2016 kertoo, mitkä mainokset ja mainostajat ovat parhaiten jääneet kuluttajien mieleen.
• Kuinka monta mainosta suomalaiset osasivat nimetä viikon ajalta ja mitkä ovat muistetuimmat mainostajat?
• Vastaava tutkimus on tehty vuosina 2008, 2010 ja 2014. Miten uusissa tuloksissa näkyy digitalisaation vaikutus?

Tule mukaan kuulemaan ja keskustelemaan vaikuttavasta mainonnasta!
Tutkimustulokset esittelevät tutkimusjohtaja Pauliina Aho Taloustutkimuksesta ja Market Insight Manager Leena Kiikkilä Postista.

Aamukahvitarjoilu.

Mukaan mahtuu 20 markkilaista. Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista viimeistään 21.11. mennessä.

Tilaisuuden järjestää MARK kumppani Posti. Mainonnan spontaani muistaminen -tutkimuksen toteutti Taloustutkimus viikolla 43 (24.-30.10.2016).

ILMOITTAUDU tästä >>>

Tervetuloa!

 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.