Mene asiakkaan päähän

Julkaistu 01.09.2015

Mene asiakkaan päähän, sanoo BrandWorxx. Brändi ei ole logo. Se ei ole myöskään tuote tai palvelu. Brändi on asiakaskokemus, joka rakentuu asiakaskohtaamisista. Ne saattavat olla eriarvoisia, mutta kaikilla niillä tehdään yrityksen kasvua.

BrandWorxxin toimitusjohtaja Jari Taipale avasi Brand Dayn keskiviikkona 26.8. peräänkuuluttamalla yrityksiltä kolmea asiaa: asennetta, rohkeutta ja strategiaa. Asennetta ja tahtotilaa tarvitaan, koska kasvun varmistaminen vaatii panostusta. Rohkeutta tarvitaan, jotta voi erottua massasta. Ja strategiaa, jotta homma kolahtaa.

Taipale kysyi Pörssin toimitusjohtaja Lauri Rosendahlilta, onko listattujen ja muiden yritysten välillä eroja brändinrakentamisessa. Rosendahlin mukaan listattujen yritysten pitää informoida kaikesta, mikä vaikuttaa yrityksen arvoon. Siksi ne ovat jo valmiiksi jatkuvassa tiedotusmoodissa ja niiden sykkeeseen kuuluu kommunikoida aktiivisesti.

Tuo moodi pitäisi olla jokaisella yrityksellä koko ajan päällä. Asiakkaalta ei pidä piiloutua hetkeksikään. On parempi olla asiakkaan päässä.

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.