Markkinointi, viestintä ja journalismi digiaikana

Julkaistu 23.09.2014

Torstai 23.10.2014 klo 8:30–10:30 Sanomatalo, Töölönlahdenranta 2, Helsinki

Yritykset haluavat olla vuorovaikutuksessa asiakkaittensa kanssa, palvella heitä ja myydä. Mikä on markkinointia, myyntiä, viestintää - ja entä mikä objektiivista journalistista sisältöä? Rajat ovat häilyviä digiajan koitettua. MARK Aamuteema -tilaisuudessa Sanomatalossa kuulemme näkemyksiä päivänpolttavasta aiheesta journalistin näkökulmasta ja viestinnän ammattilaisen kulmasta - unohtamatta markkinointia.

Journalismin tila ja kehitys digiaikana
• Kaius Niemi
Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja

 

Viestintä- ja PR-ala mediamurroksen voittajia?
Toimittajilta katoavat työt, mutta viestintäala kasvaa. Kilpailu työpaikoista kiristyy. Sumentaako muutosvastarinta näkymiä mahdollisuuksilta, jopa kasvulta? Näitä ja muita ajatuksia digimuutoksen vaikutuksista perinteiseen markkinointiviestinnän kenttään.
• Fil.tri Elina Melgin
toimitusjohtaja, ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry

Maksuton jäsentilaisuus MARK:in jäsenille. Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista etukäteen.
Aamukahvitarjoilu.

Tervetuloa!

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.