Markkinoinnin uusi tarkoitus on auttaminen

Julkaistu 19.03.2014

Potentiaalinen asiakkaasi on käynyt jo 2/3 ostoprosessista läpi ennen yhteydenottoaan. Hän on ahminut tietoa: sisältöä, suosituksia ja vertailuja verkosta - sinulta ja kilpailijoiltasi. Kun ostamisesta on tullut itsepalvelua, voit voittaa asiakkaidesi sydämet lumoamalla heidät sisältömarkkinoinnilla: tavoitteellisella asiakkaalle hyödyllisellä sisällöllä.

ADA-aamussa tiistaina 8.4. esiintyjänä on Jarkko Kurvinen, joka on markkinointitoimisto Plutonin vetäjä, kouluttaja ja sisältömarkkinoija. Jarkko on erikoistunut verkkoliiketoimintaan, sisältömarkkinointiin sekä sosiaalisiin medioihin.
Hän on toinen Kultasulka-palkitun Blogimarkkinointi-kirjan kirjoittajista ja seuraava kirja Mielipidejohtaja ilmestyy huhtikuussa 2014.
Lue lisää Jarkon ajatuksia hänen blogistaan.

Aamukahvitarjoilu.

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

 



Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.