Markkinoinnin tuloksellisuus

Julkaistu 22.10.2013

Kun tärkeintä on voitto - Suomen tehokkainta markkinointia torstaina 31.10.2013 Finlandia-talolla Valjasta markkinointi takomaan tulosta koko voimallaan. Aamiaisbrunssin teemana on markkinoinnin tuloksellisuus mittaamisen, digimarkkinoinnin ja kohdentamisen näkökulmasta. Lisäksi tilaisuudessa palkitaan ja esitellään markkinoinnin tehokkuutta ja tuloksellisuutta mittaavan Effie-kilpailun vuoden 2013 voittajat.  

Puhujina ovat: • Global Marketing Manager Mikko Simon Amer Sportista • toimitusjohtaja Alex Nieminen N2 Marketingista, vuosien 2011 ja 2012 Grand Effien pokanneesta toimistosta. Mukana ovat myös vuoden 2013 Effie-kilpailun päätuomari, Omnicom Media Groupin toimitusjohtaja Antti Järvinen ja Kauppalehden mediamyynnin ja - markkinoinnin johtaja Tiina Järvilehto.   

Voita Audi A5 viikonlopuksi käyttöösi Tilaisuuteen osallistuneiden kesken arvotaan Audi A5 viikonlopuksi käyttöön.

Imuroi vaikutteita työhösi ja hyppää voittajien joukkoon!

TUTUSTU OHJELMAAN, ESIINTYJIIN JA ILMOITTAUDU!

Tilaisuuden järjestäjinä markkinoinnin tuloksellisuuden puolestapuhujat:  

         

 

Yhteistyössä:

          

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.