Markkinoinnin ajankohtaisseminaari

Julkaistu 17.02.2014

Digitaalinen vallankumous on mullistanut useimpien alojen liiketoiminnan - eikä vähiten markkinoinnin näkökulmasta. Markkinoijan on vaikutettava ihmisiin siellä, missä he viettävät aikaa, mutta ei vanhoilla metodeilla. Vuorovaikutuksen on oltava todellista ja kaksisuuntaista asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa. Kampanja-ajattelun tilalle astuu johdonmukainen asiakkuuksien hoitaminen.

Markkinoinnin ajankohtaisseminaari tarjoaa tiiviin paketin ja hyviä nyrkkisääntöjä menestykseen tämän päivän markkinoilla. Tule hakemaan itsellesi eväät muutokseen - ei vain siinä mukana pysymiseen, vaan sen tekemiseen.

Esiintyjinä seminaarissa ovat:
* Kari Korkiakoski, Futurelab Finland
* Roope Ruotsalainen, Frankly Partners
* Markku Kaijala, Pro-Source Oy
* Hans Björkendahl, SEK
* Jarkko Kurvinen, Plutoni Oy
* Tommi Pelkonen, Google Finland.

Markkinoinnin ajankohtaisseminaari perjantaina 25.4. Messukeskuksessa Helsingissä. Tutustu tarkemmin seminaarin ohjelmaan ja ilmoittaudu ajoissa mukaan.
Lue lisää

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.