Lyhyesti Laurilta

Julkaistu 10.01.2014

On ollut ilo nähdä viime aikoina valonpilkahduksia muuten harmaassa taloussäässä. Suhdannekuopasta kyllä noustaan, vaikkakin hitaasti. Todellista mylläkkää, ja erityisesti markkinoinnin ammattilaisen näkökulmasta, aiheuttaa meneillään oleva rakenteiden totaalinen uusiutuminen. Moni vanha business kuolee pois, ja tilalle tulee uutta yritteliäisyyttä ja uusia innovatiivisia liiketoimintamalleja.

 

Evoluutiossa voittaja ei ole ollut vahvin vaan se, joka on osannut sopeutua parhaiten muuttuviin olosuhteisiin. Me MARK:issa haluamme auttaa sinua olemaan tietoinen muutosten sisällöstä, ajan tasalla ja mielellään vähän etukenossa. Parempi olla tekemässä muutosta kuin jäädä sen jalkoihin.

 

Alkaneella kaudella MARK:in ohjelmatarjonnan voisi jakaa kolmeen tekijään:
asiakas – ihminen – henkinen johtajuus.
Konkreettisia aiheitamme ovat mm. sisältömarkkinointi, sisäinen markkinointi, mielipidejohtajuus, asiakkuusajattelun tuominen keskiöön, sosiaalisen median hyödyntäminen asiakaspalvelussa, markkinoinnin automaatio, myynnin roolin muutos, pelillistäminen – ja tietenkin verkkokauppa, mobiilisovellukset, printin ja digin yhteispeli….. Ja tietenkin ylipäätänsä B-to-B-markkinointi. Puuttuuko tästä jotain, jota sinä kaipaat? Kerro meille.

 

Ota hyöty irti MARK:in jäsenyydestä. Ota osaa toimintaan ja tule mukaan tilaisuuksiimme. Silloin saatat kohdata serendipiteetin eli onnekkaan sattuman!

 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.