Lego(R) Serious Play(R) Customer Experience Workshop

Julkaistu 09.08.2016



Etsitkö keinoja nopeuttaa asiakasajattelua ja kehittää asiakaskohtaamisia? Haluatko tehdä osuvampaa markkinointia? Kun haluat aidosti erottua kilpailijoistasi, on suunnittelukin paras tehdä totutuista kuvioista poiketen. 

Nyt sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus oppia Euroopan johtavan Lego(R) Serious Play(R) -fasilitaattorin sekä suomalaisen asiakaskokemuksen huippuasiantuntijan valmennuksessa, miten teet monimutkaiset bisnesongelmat käsin kosketeltaviksi ja rakennat asiakaskokemuksia uudella tavalla, Legojen avulla. 
Päivän mittaisessa workshopissa kehitämme yhdessä asiakasymmärrystä sekä suunnittelemme asiakkaan palvelupolkuja hyvin käytännönläheisesti. Koulutuksessa yhteistyökumppaneina mukana Shirute, Gizlo, CXPA Finland ja Klaus K. 

Ajankohta: Keskiviikkona 5.10.2016 (1 pv)

Paikka: Kansallissali, Aleksanterinkatu 44 A, 00100 Helsinki 

Hinta: 990 eur + alv -> 31.8. mennessä ilmoittautuneille!

Mistä on kysymys? (video) >>

Osallistu kesäkisaan! (video) >>

Siirry Tosi Leikki - CX Play Customer Experience Workshop -tapahtumasivulle >>

 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.