Kun koti kohtaa asukkaan - kolme casea asiakkaan kokemuksen parantamisesta

Julkaistu 28.03.2017

Tiistai 4.4.2017 klo 8:00–10:30 Postin auditorio, Postikuja 1 C, Helsinki

SATO Oyj:n uunituore missio on kunnianhimoinen: "Mullistamme asumisen - se on enemmän kuin seinät". Miten Asiakas ensin -strategia näkyy käytännössä liiketoiminnassa, markkinoinnissa ja viestinnässä?

MARK Asiakkuusmarkkinoinnin aamussa esiintymässä SATOn markkinointi- ja viestintäjohtaja Miia Eloranta, joka on toiminut eri organisaatioissa viestinnän ja markkinoinnin tehtävissä viimeiset 20 vuotta. Asiakaskokemus on ollut kulkenut Elorannan tehtävissä punaisena lankana. Elorannan edellinen tehtävä maailman parhaaksi palveluyritykseksi tähtäävän ISS:n viestintä- ja markkinointijohtajana sekä aiempi kokemus viestintä- ja markkinointitoimiston johtajana ovat tuoneet asiakaskokemukseen näkemystä eri kulmista.

Aamukahvitarjoilu klo 8.00. Esitys alkaa klo 8.30.

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ >>>

Tervetuloa!
MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.

Yhteistyössä

MARK Partners