Kehitetäänkö teillä asiakaskokemusta vai liiketoimintaa?

Julkaistu 24.10.2017

Asiakaskokemuksen kehittäminen on yksi organisaatioiden vaikeimmin toteutettavista muutoksista, erityisesti jos toimitaan palvelubisneksessä. Yksi riskeistä on kohoavat kustannukset, kun päädytään rakentamaan asiakkaita ylipalvelevaa ja liian kallista asiakaspalvelua asiakaskokemuksen kehittämisen nimissä

Vielä suurempi riski kuitenkin on, että organisaatio ei tunnista omaa valmiuttaan tai eri asiakassegmenttien todellisia tarpeita ja ajautuu näin kehittämään vääriä asioita.

Lue lisää >>>

www.markinst.fi 

 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.

Yhteistyössä

MARK Partners