Kärkimedian Baari valvoo, mitä, missä ja milloin kilpailijat mainostavat

Julkaistu 19.08.2014

Kärkimedian Baari on suunnittelun ja analysoinnin työväline media- ja mainostoimistoille. Sen avulla suunnittelijat ja asiakasvastaavat saavat mm. viikkokatsauksen seuraamistaan mainostajista sähköpostiinsa kerran viikossa.

Vuoden huipuissa ja Grand Onessa palkittu Baari-palvelu on työpöytä, johon on koottu olennaiset tiedot sanomalehtimediasta yhteen paikkaan.

Baariin kirjaudutaan omilla tunnuksilla. Palvelu tarjoaa näkymän oman asiakkaan ja kilpailijoiden mainontaan sekä virikkeitä uusille ideoille. Sanalla sanoen palvelu helpottaa suunnittelijoiden ja asiakasvastaavien arkipäivän työtä.

Toukokuussa mainostoimistoille avattu Baari sisältää Suunnittelutyökalun, Mainospankin, Analyysit-palvelu ja Tietopankin. Mediatoimistoille jo aiemmin lanseeratussa palvelussa on lisäksi Tarkistuskappaleet ja Raportit.

Suunnittelutyökalulla media- ja mainostoimiston ammattilainen voi verrata erilaisia mediavalintoja ja hyödyntää aikaisempia kampanjoita. Mainospankki tarjoaa kattavan näkymän printti- ja digimainoksiin.

Analyysit-palvelu näyttää esimerkiksi toimialan näkyvyyden jakautumisen eri muuttujien mukaan ja Tietopankki keskittää kaiken tutkimustiedon yhteen paikkaan.

Mediatoimistojen Tarkistuskappaleet-palvelulla julkaistut mainokset tarkistetaan sähköisesti ja Raportointi-palvelu tallentaa kaikki dokumentit yhteen paikkaan.

Kiinnostaako sanomalehtimedian suunnittelun ja analysoinnin nostaminen aivan uudelle tasolle? Kysy ihmeessä lisää ja pyydä Baarin esittely.

Kati Mélart, Kärkimedia
050 341 3092
kati.melart@karkimedia.fi

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.