Kahden tunnin seminaarista markkinointipäättäjien puheenaiheeksi

Julkaistu 24.11.2015

Koukuttava brändikokemus 2015:
Kahden tunnin seminaarista markkinointipäättäjien puheenaiheeksi

Ajateltiin, että tehdään tämä nyt vähän eritavalla. Sponsorirahoitteinen osallistujille ilmainen aamupäiväseminaari aiheesta koukuttava brändikokemus. Viisi puhujaa suoraan Suomen liike-elämän ja tutkimuskentän huipulta. Jokaisella aikaa vain 15 minuuttia avata aihetta omasta näkökulmastaan. Keskustelu ohjataan Twitteriin. Tavoitteena aiheuttaa keskustelua. Mielestämme onnistuimme – ihan ok.

Tässä tapahtuman onnistumisen saldoa tiivistetysti:

- Nopeasti täyteen buukattu 150 hengen tapahtuma. Varasijoillekin jäi turhan monta halukasta osallistujaa.

- Twitterissä #brändikokemus näyttökertoja yli 85 000.

- Markkinointi & Mainonta julkaisi kolme juttua seminaarista. 24 tunnin jälkeen seminaarista kaikki jutut löytyivät lehden TOP 6 luetuimmista uutisista.                     

- Tohtori Kuuluvaisen kattava koosteblogi tapahtumasta

- Yhden minuutin videokooste.

- Massiivisen palautemäärän positiivisuus yllätti järjestäjät, täysin. Lisää palautetta voi lähettää osoitteeseen info@sailer.fi tai Twitterissä #brändikokemus

Kiitos osallistujat, puhujat ja sponsorit!

Koko työryhmän puolesta,

Hannu Uotila
MARK Insight ryhmän varapuheenjohtaja
Oy Sailerin toimari

 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.