Henkilöstö brändää tilitoimiston

Julkaistu 22.03.2016

Tilitoimisto Aldia sulki päiväksi ovensa ja pysähtyi asiakaskokemuksen ääreen

Kohta kymmenvuotiaan tilitoimisto Aldian valttina on aina ollut erottua asiakaspalvelun laadulla. Nyt koko tilitoimiston henkilöstö heitti numerot nurkkaan ja pysähtyi päivän ajaksi asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen äärelle.

Monet Aldian asiakkaista ovat yrityksiä ja toimijoita, jotka jostain syystä eivät ole olleet tyytyväisiä edelliseen tilitoimistoonsa.
”Me olemme aina halunneet erottautua palvelulla. Kilpailu on kovaa ja periaatteessa kaikki tilitoimistot tarjoavat samaa palvelua. Jollain on erotuttava”, Tiina Raatikainen, Aldian toimitusjohtaja, sanoo.

Kuka tekee yrityksen brändin? Miten tilitoimiston työntekijään vaikuttaa se, että elämme maailmassa, jossa jokainen on markkinoija? Mistä syntyy kilpailijoista erottuva asiakaskokemus? Näihin kysymyksiin etsittiin markkinoinnillisessa asiakaspalveluvalmennuksessa ratkaisua.

Lue koko kirjoitus

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.