Henkilöbrändäyksen kymmenen käskyä

Julkaistu 09.03.2018

Ala merkittäväksi

Meitä kiusataan päivittäin yhä suuremmalla määrällä valintoja ja rasitetaan käytettävissä olevan ajan vähenemisellä. Lisäksi meitä pommitetaan jatkuvasti erilaisilla viesteillä. Miten voisit olla huomion arvoinen tässä vaihtoehtojen ristitulessa? Ala merkittäväksi!

Merkittävät ihmiset ovat aina olleet sisällönluojia. He jakavat ajatuksiaan puheina tai kirjoituksina. Oli ala mikä tahansa, sankarit ovat aina tuottaneet parhaan sisällön. Heillä on näkemyksiä ja mielipiteitä, jotka kiinnostavat.

Jokainen merkittävä ihminen on tehnyt rutkasti töitä saavuttaakseen asemansa.
Merkittävyys ei ole tullut sattumalta, mutta useimmat pystyvät samaan. Innostava ihminen on kiinnostunut useista asioista ja osaa yhdistellä tietoja monesta lähteestä – oman alansa ulkopuoleltakin. Opiskelemalla, soveltamalla ja oivaltamalla hallitaan sisällöt, mutta vasta keskustelemalla muodostetaan näkemyksiä.

Lopeta leipäpappina toimiminen ja anna kutsumuksesi näkyä. Älä seuraa muiden tekemiä polkuja vaan raivaa omasi ja jätä jälkesi. Toimimalla ennakoivasti ja avoimesti teet itsestäsi myös korvaamattoman – niin asiakkaallesi kuin työnantajallesikin. Tulet huomatuksi vain jälkiesi kautta eli olemalla merkittävä.

Lue lisää >>>

Kirjoittaja Jarkko Kurvinen on markkinointipäällikkö palveluna, tietokirjailija sekä modernin markkinoinnin ja myynnin sanansaattaja. Hän kannustaa asiantuntijoita ja yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella.

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.