Guggenheim - eliitin kulttuurihanke vaiko järkevä investointi Helsinki-brändiin?

Julkaistu 26.04.2016

Perjantai 27.5.2016 klo 8:30–10:30
Taloustutkimus, juhlasali
Lemuntie 9, Helsinki

Guggenheimin ympärillä on käyty kiivasta keskustelua puolesta ja vastaan. Kantoja on lyöty lukkoon paremminkin tunteella kuin tiedolla. Laajan tilaajakunnan toimeksiannosta Taloustutkimus selvitti syksyllä 2015 Guggenheimin tunnettuutta Euroopassa, miten Guggenheim-museo vaikuttaisi Helsingin houkuttelevuuteen matkailijoiden keskuudessa ja olisiko tällä taloudellisia seurannaisvaikutuksia.

Tule kuulemaan uudenlaisen markkinatutkimusanalyysin tuloksia tästä kiistellystä hankkeesta sekä matkailuelinkeinon näkemys avautuvista mahdollisuuksista.

OHJELMA

8.30 Ilmoittautuminen ja aamupala

9.00
Miten Guggenheim-hanke on edennyt?
* * Juha Aalto, toimitusjohtaja, Taloustutkimus Oy

Pääkaupunkiseudun matkailu tarvitsee Guggenheimin
* * Timo Lappi, toimitusjohtaja, MaRa

Entä jos - miten Guggenheim vaikuttaisi ulkomaalaisten
halukkuuteen suunnata Helsinkiin ja mitä taloudellisia
vaikutuksia tällä olisi?
* * Pasi Holm, tutkimusjohtaja, Taloustutkimus Oy

10.30 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen - viimeistään 20.5. mennessä.

Tervetuloa!
Tilaisuuden järjestäjä on MARK kumppani Taloustutkimus Oy.

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.