Gepardi-klubi, asiakasviestintä ja henkilöbrändi helmikuun teemoja

Julkaistu 06.02.2018

Seuraavat helmikuun tilaisuudet Helsingissä ovat maksuttomia MARKin jäsenille. Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

8.2. Gepardi-klubi – Miten varmistua, että kumppanisi ovat GDPR valmiita?
Markkinointialalla me kaikki olemme tottuneet käyttämään kumppaneita monissa toimenpiteissä ja välillä kaikista alihankkijoista ei välttämättä työn tilaajalla ole edes tietoa. GDPR:n mukana tulee yritykselle ja organisaatiolle vastuu myös käyttämistään kumppaneista. Siis ei riitä, että huolehdit itse valmiudestasi, vaan olet osaltasi vastuussa käyttämistäsi liikekumppaneista, jotka yrityksesi henkilötietoja käsittelevät. Mitä toimenpiteitä voit aloittaa tekemään ja miten edetä asian kanssa? Asiantuntijana on Juha Sallinen, GDPR Tech –yhtiön konsultti ja kouluttaja.

15.2. Perinteinen asiakasviestintä meets Chatbot​
Aggressiivinen viesti ja päivä pilalla? Miten vastata rakentavasti heittämättä bensaa liekkeihin? Miten chat asettuu nykyään asiakaskohtaamiskanavien suunnittelussa ja seurannassa? Tule kuulemaan, mitä kannattaa ottaa huomioon asiakasviesteihin vastaamisessa ja millaisiksi viestit tulevaisuudessa kehittyvät. Esiintyjinä ovat tietokirjailija Taina Parviainen ja Toni Saarikko, joka toimii osastopäällikkönä Telian digitaalisten asiointikanavien kehityksessä.

28.2. Henkilöbrändi – asiantuntijasta vaikuttajaksi
Henkilöbrändi rakennetaan löytämällä oma tapa kommunikoida osaamista, olemalla rohkeasti esillä ja kehittämällä omaa profiloitumista - ja ennen kaikkea olemalla aito. Henkilöbrändi –kirjan ovat kirjoittaneet Ville Tolvanen, Tom Laine ja Jarkko Kurvinen. MARK Aamuteemassa esiintyjänä on Jarkko Kurvinen.

Tilaisuuksissa on tarjolla aamukahvi. Osallistujamäärä on rajattu. Tervetuloa!

Terveisin,
MARK toimisto

MARKin jäsenenä saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.

Yhteistyössä

MARK Partners