Digitaalinen asiakaskokemus

Julkaistu 03.02.2015

Asiakkaiden odotukset palvelukokemuksista ovat muuttuneet. Yritysten tavat toimia asiakkaiden kanssa taas ovat pahasti jäljessä. Markkinoija ei voi enää samalla tavalla suunnitella kaikkia toimenpiteitä vuosikellon mukaan, koska asiakkaiden tarpeet vaihtuvat päivästä toiseen. Miten tiedät, mitä asiakkaasi haluavat juuri nyt? Miten asiakkaiden toiveisiin vastataan nopeasti ja yksilöllisesti?

Esiintyjänä on Belinda Gerdt, Business Group Lead, Microsoft Oy.

Asiakkuusmarkkinoinnin aamu tiistaina 10.2.2015 klo 8:00–10:00
Postin auditorio, Postikuja 1 C, Helsinki.

Aamukahvitarjoilu klo 8.00 alkaen. Esitys alkaa klo 8.30.

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen!

 


HALUATKO KEHITTÄÄ JA KEHITTYÄ?

Tule mukaan Asiakkuusmarkkinointiryhmän johtokunnan toimintaan.
Jos haluat seurata markkinoinnin kehitystä läheltä samalla kun itse kehityt ja verkostoidut markkinoinnin ammattilaisten kanssa, tule mukaan MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmän toimintaan. Ryhmä tarvitsee uusia osaajia, voimia ja näkökulmia johtokuntatyöskentelyyn erovuoroisten jäsenten tilalle.

MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmän tavoitteena on asiakkuusmarkkinointiosaamisen kehittäminen ja toimia asiakkuusmarkkinoinnin parissa työskentelevien MARK:in jäsenten yhteistyöfoorumina. MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä järjestää vuosittain mm. 4-6 maksutonta Asiakkuusmarkkinoinnin aamua sekä yhden maksullisen seminaarin Helsingissä.

Uuden johtokunnan jäsenvaali pidetään Asiakkuusmarkkinointiaamun yhteydessä tiistaina 10.2. Postin auditoriossa. Mikäli ryhmän johtokuntatyöskentely kiinnostaa, niin ilmoittaudu ehdokkaaksi 4.2. mennessä pirjo.maunula@mark.fi

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.