Diginatiivin printtiretki

Julkaistu 06.10.2015

Minulta kysyttiin äskettäin miten mainostaja saisi minuun yhteyden, kun olen "tällainen diginatiivi".
Ensimmäinen reaktio saattaisi olla, että siellä digitaalisessa maailmassa tietenkin. Mutta, saako sittenkään?

Verkkoa selatessani pidän kuitenkin mainosten esto-ohjelman päällä jatkuvasti, ja puhelimeen saapuvat markkinointiviestit lähinnä ärsyttävät. TV:tä en ole avannut kuukausiin. Postiluukussani ei kuitenkaan mainoskieltoa ole, eikä se johdu vain työnantajasta.
Postin saaminen on miellyttävä kokemus.

Lue lisää

 

Artikkelin tuottaja MARK kumppani POSTI.

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.