Datan hyödyntäminen asiakasymmärryksen kasvattamisessa

Julkaistu 01.03.2016

keskiviikkona 20.4. klo 17.00-19.00, Postin toimitilat
Postintaival 7 A, 00230 Helsinki

Datan hyödyntäminen asiakasymmärryksen kasvattamisessa ja markkinoinnin suunnittelussa

Paljon puhutaan markkinoinnin kohdentamisesta ja personoinnista, mutta miten se kannattaa käytännössä toteuttaa? Miten rakentaa linkki asiakkuuksien hallinnan ja markkinoinnin välille, vai onko sellaiselle tarvetta? Monikanavaisessa markkinoinnissa on tärkeää, että asiakastiedot ovat kunnossa ennen kuin mitään ryhdytään tekemään.

Yllämainittuihin kysymyksiin pureutuu asiakastietopalvelujen johtaja Mika Nikkola. Kuulet myös datan hyödyntämisestä käytännössä: Millainen on tyypillinen verkko-ostaja?

Tilaisuuden päätteeksi teemme kierroksen Pasilan postikeskuksessa ja samalla tutustumme Postinen-mainoskääreen niputuskoneisiin. Siirtymiset tehdään kävellen maanalaista yhdyskäytävää pitkin.

Kahvitarjoilu. Mukaan vierailulle mahtuu 20 markkilaista. Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

Ilmoittaudu tästä >>>

Tervetuloa!
MARK Viestintäryhmä

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.