CX Masterclass by Shaun Smith 24.1.

Julkaistu 22.11.2016



Minkä arvoinen yksi hyvä asiakas on yrityksellenne? Entä 10 uutta? Tarjoamme täynnä tiukkaa asiaa olevan valmennuspäivän, johon osallistuttuasi sinulla on takuuvarmasti ainakin yksi uusi menestysajatus, joka auttaa kehittämään asiakkuuksianne ja myyntiänne.

Maailman tunnetuimman CX-gurun, Shaun Smithin, CX Masterclass-valmennuksessa opit, kuinka asiakaskokemus nostetaan seuraavalle tasolle – kokemusten 'manageerauksesta' niiden täydelliseen uudistamiseen ja innovoimiseen. Esittelemme myös käytännön etenemismallin, jolla CX-transformaatio onnistuu organisaatiossanne. Lisäksi päivän aikana kuulet parhaita case-esimerkkejä maailmalta. Lupaamme parempaa asiakasajattelua ja aitoa näkökulman muuttamista!

CX Masterclass perustuu Andy Milliganin ja Shaun Smithin uusimpaan myyntimenestyskirjaan 'On Purpose'. Opit miksi ja miten rohkeat brändit muuttavat markkinoita, saat kullanarvoisia oppeja Smithin tutkimista brändeistä ja kuulet parhaat esimerkit asiakaskokemuksen innovoinnista maailmalta. On Purpose kuvaa kahdeksan käytäntöä, jotka ovat onnistumisen ytimessä. Ne kertovat maailmanbrändien - kuten Burberry, Lego, Nissan, O2, Virgin ja Zappos - toimintatavoista merkityksellisten ja ylivertaisten asiakaskokemusten luomiseksi. Valmennus järjestetään uudessa ja upeassa Clarion Hotel Helsingissä Jätkäsaaressa.

CX-brunssi on tilaisuutesi päästä tapaamaan Shaun Smith henkilökohtaisesti! Smith isännöi CX Masterclass –valmennuksen jälkeisenä aamupäivänä brunssitilaisuuden Klaus K:ssa. Kuulemme lisää hänen ajatuksiaan teemalla 'Food for Thought', ja keskustelu aiheen tiimoilta jatkuu brunssin aikana. Tällöin sinulla on mahdollisuus kysyä myös omiin haasteisiisi vinkkejä ja vastauksia.

Shaun Smith kuuluu mailman tunnetuimpiin Customer Experience Management -asiantuntijoihin. Hän on kirjoittanut aiheesta viisi arvostelumenestyksen saavuttanutta kirjaa, joita pidetään alan perusteoksina. Smithin käytännön kokemus ulottuu viimeisten yli 30 vuoden ajalta organisaatioihin ympäri Eurooppaa, Aasiaa ja Yhdysvaltoja.

Koulutuksessa yhteistyökumppaneina mukana ovat Shirute, CXPA Finland ja Klaus K. Esityskieli on englanti.

Ajankohta:
24.01.2017 klo 9-17 (CX Masterclass)
25.01.2017 klo 10-12 (CX-brunssi)

Paikka:
Hotel Clarion, Tyynenmerenkatu 2, 00220 Helsinki (CX Masterclass)
Hotel Klaus K, Bulevardi 2-4, 00200 Helsinki (CX-brunssi)

Hinta:
* 990 eur (+alv) ennen 24.11. ilmoittautuneille
* 1190 eur (+alv) 25.11. tai sen jälkeen rekisteröityneille
* 590 eur (+alv) (CX-brunssi)

MARK:N JÄSENENÄ SAAT lisäksi Shaun Smithin best-seller-kirjan 'On Purpose' omaksesi tapahtumassa ilmoittautumalla ennen 24.11. -> Anna koodi 'MARK' lisätietokenttään ilmoittautumisesi yhteydessä!

Lue lisää ja varaa paikkasi >>

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.