Case Google

Julkaistu 26.04.2016

Tiistai 10.5.2016 klo 8:30–10:30 Tapahtumahotelli Huone/Taikahuone
Länsisatamankatu 16, Helsinki

AdWords & Digital Excellence Academy in collaboration with Google -rekryohjelmat ovat tuottaneet Suomeen jo yli 200 uutta digimarkkinoinnin osaajaa. Tule kuulemaan, miksi Google haluaa panostaa suomalaiseen digiosaamiseen ja miten tämä on saavutettu Google Academy -rekryohjelmien avulla. Kuulet tapahtumassa myös, mikä on rekryohjelma, minkälaisiin tilanteisiin ja minkälaisia henkilöitä ovat digitoimistot ja mainostajat löytäneet? Lisäksi kerromme Google Academy -koulutuksista, joihin voivat osallistua myös yrityksesi työntekijät.

Aiheeseen perehdyttävät Googlen toimialajohtaja Jonna Toikka sekä liiketoiminnan kehityspäällikkö Anu Ukonlinna Saranen Consultingilta.
Jonna kertoo Googlen tilanteesta Suomessa 2011, kun ensimmäinen ohjelma päätettiin käynnistää ja miten tilanne on vuosien saatossa kehittynyt. Anu avaa, miten uusien osaajien tuottaminen on käytännössä tapahtunut rekrytoivien koulutusohjelmien kautta.

Jonna Toikka on vastannut viimeiset 4,5 vuotta Google Suomen markkinointitoimisto-yhteistyöstä. Ennen Googlea Jonna työskenteli useita vuosia markkinointitoimistoissa ja matkailualalla. Hän aloitti työuransa mobiilin parissa 90-luvun lopussa, ja on siitä asti keskittynyt enemmän tai vähemmän digitaaliseen liiketoimintaan.

Anu Ukonlinna on kehittänyt Saranen Consultingilla useita kasvavien toimialojen rekrytointiohjelmia. Anu on vastannut yli 200 uuden osaajan löytämisestä Googlen yhteistyökumppaneille ja mainostajille. Hän on työskennellyt Saranen Consultingilla yli 10 vuotta mm. rekrytointien, markkinoinnin, projektijohtamisen sekä prosessien kehityksen parissa.
Saranen Consulting toimii kasvualoilla ja tukee yrityksiä resursointihaasteissa mm. kouluttamalla osaajapulasta kärsiville aloille uusia ammattilaisia.

Tilaisuus alkaa aamiaisella klo 8.30 ja puheenvuorot alkavat klo 9.00.

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ >>>

Tervetuloa!
MARK Digiryhmä

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.