Asiakaskohtaamisen digitaalinen löytöretki

Julkaistu 02.02.2016

Tiistai 9.2.2016 klo 8:00–10:00 Postin auditorio, Postikuja 1C, Helsinki

Mikä muuttui matkalla keltaisilta sivuilta sosiaaliseen mediaan?
Onko myyjän löytäminen tärkein osa CEM:ä?
Voiko ostajan profiloida ennakolta?
Onko persoonasta tai personoinnista apua kohtaamiseen?
Kuinka paljon myyjän datasta menee harakoille?
Outbound vs. Inbound: myyjä vs. ostaja = uusi kohtaaminen

MARK Asiakkuusmarkkinointinryhmän järjestämässä aamussa esiintyy Consept Strategist Jouni Koistinen, Zeeland Family Oyj.

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen 2.2. mennessä.
Aamukahvitarjoilu.

Tervetuloa!

_   _   _   _  _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _

MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä hakee johtokuntaansa kahta uutta aktiivista markkilaista. Uudet johtokunnan jäsenet valitaan vaalissa tiistaina 9.2.2016 Asiakkuusmarkkinointiryhmän järjestämässä aamutilaisuudessa Postitalossa.

Mikäli olet kiinnostunut johtokunnan työskentelystä, ilmoittaudu nykyiselle ryhmän puheenjohtajalle, Marjukka Nousiaiselle, marjukka.nousiainen@avecra.fi 

Ilmoittaudu mukaan Postitalon aamutilaisuuteen ja valmistele napakka myyntipuhe itsestäsi. Tarjolla on mielenkiintoinen, verkostojasi kasvattava, opettavainen ja sopivasti työllistävä Asiakkuusmarkkinointiryhmän johtokunnan paikka. 

Terveisin,
MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmän johtokunta

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.