Asiakaskin on ihminen

Julkaistu 22.08.2017

Sosiaalinen media on vienyt vallan yrityksiltä yksilöille. Christina Forsgård ja Juha Frey puhuvat Suhde - Sosiaalinen media muuttaa johtamista, markkinointia ja viestintää -kirjassaan suhdetoiminnan renessanssista. "Markkinointihuudon" sijaan pitää keskittyä läsnäoloon, kuuntelemiseen ja auttamiseen. Päälle liimattu viestintä on niin out.

Ei, en aio puhua myynnistä. Anteeksi vain kaikki myyjät ja johtajat, minusta myynnistä puhuminen on vanhanaikaista. Ymmärrän liidit, suppilot sun muut, mutta kyse ei ole myymisestä. Kyse on ostamisesta. Ihmisestä. Sosiaalisen median aikakaudella on korvaamatonta ymmärtää ihmistä. Ymmärtää, että omat asiakkaatkin ovat vain ihmisiä tunteineen ja tarpeineen.

Lue lisää >>>

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.