Asiakasarvon ja -kokemuksen maksimointi

Julkaistu 10.03.2015

Markkinoinnin automaatio, mainonnan ohjelmallinen ostaminen, big data sekä attribuutiomallinnus eli konversiopolun tutkiminen tarkemmalla tasolla ovat monen markkinoijan pöydällä olevia ajankohtaisia hankkeita.

Jukka Sundquist Klikkicom Oy:stä ja Mikko Räty Seed Digital Mediasta antavat käytännön ideoita siihen, kuinka voit nostaa asiakashankinnan ROI:n uudelle tasolle sekä kuinka maksimoit nykyasiakkaiden elinkaaren arvon systemaattisilla asiakkuudenhoitotoimenpiteillä. Klikki ja Seed pystyvät yhdessä tarjoamaan uniikin palvelukonseptin siihen, miten hakukonemarkkinointi ja markkinoinnin automaatio yhdistetään.

Aamukahvitarjoilu.

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

Tilaisuuden järjestävät yhdessä Klikkicom, Seed Digital Media ja MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.