Asiakas strategiaan ja strategia näkyväksi toiminnaksi asiakkaalle

Julkaistu 27.01.2014

Kuinka asiakas rockaa strategiassa ja miten koko jengi saadaan siitä innostumaan? Yrityksen strategiaprosessin pölyisyys saa aikaan allergiaoireita useimmissa organisaatioissa. Caverion Suomi jätti lääkityksen, sulki pölypussin ja päätti tehdä toisin. Syntyi strategia, jossa asiakas on tahtipuikoissa, ja kaikki opettelevat rockaamaan samaan tahtiin.

Tule kuulemaan, miten se kaikki tehtiin, ja miten se on tehtävissä missä tahansa organisaatiossa. Asiantuntijana on Pia Rautakorpi, joka on rakentanut asiakkuuksia eri rooleissa aina startupeista kansainvälisiin pörssiyhtiöihin.

Osallistumismaksu MARK:in jäseniltä 65 € + alv, ei jäseniltä 137 € + alv.

Lue lisää 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.