ASA-aamu: Gamification - mistä on kyse ja mihin sitä voi hyödyntää?

Julkaistu 10.12.2013

Kyse ei ole pelaamisesta, vaan peleistä tuttujen toiminnallisuuksien tuomisesta uuteen ympäristöön. Gamificationia eli pelillistämistä voi hyödyntää esim.
- asiakkaiden aktivointiin ja osallistumiseen
- joukkoistamisen (Crowdsourcing) tehostamiseen
- asiakastyytyväisyyden pitkäaikaiseen parantamiseen
- oman henkilökunnan motivointiin ja innovointiin osallistamiseen.

Tule kuulemaan faktaa ja caseja Suomesta ja ulkomailta. Aiheesta alustavat Fredrik Sirén Richeniltä ja Satu Puumala Dagmarilta.

HUOM! ASA-aamu pidetään poikkeuksellisesti MARKKINOINTI-INSTITUUTISSA.

Ilmoittaudu tilaisuuteen

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.