Äänestä Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saajaa

Julkaistu 12.09.2017

Mainonnan Monitaho on MAT-Säätiön jakama markkinointialan tunnustuspalkinto. Se jaetaan henkilölle, joka toimii esimerkillisesti ja menestyksellisesti markkinointiviestinnän alan kehityksen eteen. Tunnustus on jaettu aina vuodesta 1967 lähtien ja sen saajina on ollut mainonnan suunnittelijoita, mainostoimistojohtajia, mediajohtajia, markkinoijia ja koulutuksen edustajia.

Ehdokkaina tänä syksynä ovat kymmenen markkinointiviestinnän eteen ansiokasta työtä tehnyttä henkilöä:
- Tomi Hakanpää, markkinointijohtaja, Tokmanni
- Tuula Kallio, toimitusjohtaja, Mediatoimisto Dagmar
- Anne Korkiakoski, markkinoinnin kummitäti
- Mirkku Kullberg, markkinointijohtaja, Kämp Group
- Pekka Mattila, toimitusjohtaja, Aalto EE
- Jarkko Nordlund, toimitusjohtaja, MTV
- Petri Paarnio, johtaja, Santa Claus Licensing
- Kati Sulin, CDO, DNA
- Tommi Tervanen, toimitusjohtaja, Kotipizza
- Kim Weckström, perustaja ja partneri, Avaus

Äänestysaika päättyy 13.9. Äänestämään pääset tästä >>>

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.

Yhteistyössä

MARK Partners