Viihde on brändien (uusi) työkalu

Julkaistu 09.06.2015

Torstaina 11.6. klo 8.30-10.30, MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki

TV-mainonnan huomioarvojen laskiessa ja median pirstaloituessa vuodesta toiseen, vain hyvällä sisällöllä on kestävää arvoa. Brändätyn viihteen merkitys sekä sisällöntuottajien, kanavien, mainostoimistojen sekä asiakkaiden liiketoiminnassa kasvaa, mutta millä tavalla siitä saadaan suurin teho irti.

TBWA Helsingin CDO Jerome van Hove avaa esityksessään brändätyn viihteen työkalupakin sekä viime vuoden mainostekona palkitun Brändärit -esimerkin, jota on hehkutettu maailmalla yhtenä edistyksellisimmistä brändätyn viihteen platformeista. Esitys on englanniksi.

Pari peruutuspaikkaa vapaana.  Lue lisää ja ilmoittaudu heti mukaan!

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.